КАСКАДЬОРЪТ НА ДЕЙВИД ЛИЙЧ И РАЙЪН ГОСЛИНГ ПРЕОБРЪЩА ПРЕДСТАВИТЕ И ПОСТАВЯ РЕКОРДИ
Каскадьорът Логан Холадей подобри световния рекорд на Адам Кърли и екипа на „Казино Роял“
Каскадьорите са невъзпятите герои на киното, но много рядко попадат в светлините на прожектора. От този петък, 26 април, обаче това ще се промени с експлозивната екшън комедия Каскадьорът, която по изключително оригинален и забавен начин отдава напълно заслужена почит на трудолюбивия и недооценен екип от хора, които често рискуват живота си, за да създадат спиращия дъха спектакъл, който ни държи на ръба на седалките пред големия екран.
Каскадьорът е дело на бившия каскадьор Дейвид Лийч, режисьор на екшън хитовете Джон Уик, Атомна блондинка, Дедпул 2, Бързи и яростни: Хобс и Шоу, и е с участието на неотразимите звезди Райън Гослинг и Емили Блънт. В ексклузивно видео зад кадър тримата ни отвеждат на снимачната площадка на филма, разкривайки подробности за създаването на продукцията и за една от невероятните каскади, с която Логан Холадей подобрява световния рекорд на „Гинес“ за най-много преобръщания с автомобил.
Дейвид Лийч споделя: С Каскадьорът отдавам почит на моите корени като каскадьор. Искахме да създадем екшън, верен на духа на общността на каскадьорите, като включим техники, които са се превърнали в изгубено изкуство. Преобръщането с автомобил е класическа каскада и беше задължителна за тази продукция. И тъй като правехме филм, почитащ работата на каскадьорите, ние не просто искахме да реализираме преобръщане, а си поставихме за цел да счупим рекорди. Логан го изпълни безупречно и демонстрира защо се откроява в общността на каскадьорите.
Вдъхновен от едноименната популярна ТВ поредица от 80-те, Каскадьорът разказва за Колт Сивърс (Гослинг) – белязан от битки каскадьор, който година след като излиза от бизнеса, за да се съсредоточи както върху физическото, така и върху психическото си здраве, е призован обратно в служба, когато звезда на високобюджетен филм — режисиран от бившата му изгора Джоди Морено (Блънт) – изчезва безследно. Докато безмилостният продуцент на продукцията (Хана Уодингам) прави всичко възможно да запази изчезването на звездата Том Райдър (Арън Тейлър-Джонсън) в тайна от студиото и медиите, Колт изпълнява най-грандиозните и опасни каскади във филма, опитвайки се (с ограничен успех) да спечели отново благоволението на Джоди. Но докато мистерията около изчезналата звезда се задълбочава, Колт ще се окаже впримчен в зловещ криминален заговор, който ще го тласне към ръба на падане, по-опасно от всяка каскада. Какво би могло да не се обърка? Режисьор на Каскадьорът е Дейвид Лийч (Атомна блондинка, Дедпул 2, Бързи и яростни: Хобс и Шоу, Убийствен влак), а сценарият е на Дрю Пиърс (Бързи и яростни: Хобс и Шоу). В главните роли са Райън Гослинг, Емили Блънт, Арън Тейлър-Джонсън, Уинстън Дюк, Хана Уодингам и Стефани Шу. Продуценти са Кели Макормък, Дейвид Лийч, Райън Гослинг, Гаймон Касиди.
Каскадьорът скача в кината, 4DX и IMAX от този петък, 26 април.
Звездата от „Игра на тронове“ подписа ексклузивен договор с компанията Fremantle. Натали Дормър ще работи по няколко проекта като част от договора и вече е ясен първият от тях. Актрисата ще продуцира сериал за живота на легендата Вивиан Лий.Заглавието на новия сериал е „Vivling” и той ще разказва за възходите и паденията на британската актриса, която покорява Холивуд с участието си като Скарлет О‘Хара в класиката „Отнесени от вихъра“. Лий печели „Оскар“ за ролята, а години по-късно е удостоена с втора статуетка за ролята на Бланш Дюбоа в „Трамвай Желание“. Стюърт Харкорт, работил по няколко сериали по романи на Агата Кристи, е автор на сценария. Той ще разказва за живота на Лий, която е една от съпругите на друга британска легенда – сър Лорънс Оливие. Харкорт ще се базира и на книгата на Кендра Бийн „Vivien Leigh: An Intimate Portrait“.Тази година беше доста натоварена за Дормер. Тя изпълни главната роля в психологическия трилър „In Darkness”, на който бе и съсценарист. Актрисата бе аплодирана за участието си в продукцията на West End „Venus in Fur“, а освен това успя да се снима заедно с Мел Гибсън и Шон Пен в екранизация по бестселъра на Саймън Уинчестър „The Professor and The Madman“. ... още »
„...Имаме работа за отхвърляне, а сълзите не са включени в програмата...“Вероника Роулингс към трите си сподвижнициЕдин относително повърхностен поглед към рекламните ролки на „Вдовици“ би създал погрешната илюзия за „пореден филм за обир“, леко ухаещ на забавните приключения на Дани Оушън и неговата група. Действителността е твърде различна и зрителят, решил да посети прожекцията на този драматичен съспенс ще открие уникална смесица от екшън-трилър, политико-социална критика и вездесъщ задълбочен психологически анализ. Филмът е по-скоро мрачен пейзаж на една Америка, проядена от корупция, престъпност, лицемерие, насилие и расова дискриминация. Без натрапчиво усилие, историята прелита от богаташките къщи към бедните квартали и хвърля поглед към широката гама от неравенство и неправда, които определят логиката на действията на главните персонажи. Верен на духа на епохата, „Вдовици“ е пропит с откровен феминизъм, като се задява с актуалните политически и социални теми.В центъра на историята е Вероника Роулингс (Виола Дейвис). След като съпругът й и членовете на неговата банда намират смъртта си под куршумите на чикагската полиция, тя събира вдовиците на съучастниците на мъжа си и организира дързък план за обир, за да измъкне групата от смъртната заплаха, надвиснала над нея, за да реши известни финансови проблеми и постигне известно удоволствие от отмъщението.Оскаризираният през 2014 британски режисьор Стийв Маккуин представя върховен филмов продукт, изпипан по всички закони на съвременната индустрия, като се заобикаля с блестяща група от сътрудници и съавтори. Негов съсценарист е Джилиан Флин, който подписва „Не казвай сбогом!“, музикалната част на филма е поверена на Ханс Цимер, за чието творчество ще е необходима отделна статия, а изображението е поверено на Шон Бобит, с който Маккуин жъне най-големите си успехи („Глад“, „12 години в робство“и „Срам“). И ако тези три имена остават (както обикновено в сянка), то зрителят не може да не отбележи мъжката актьорска подборка, включваща едрокалибрени звезди за второстепенните роли като Лиъм Нийсън, Робърт Дювал, Даниел Калуя и Колин Фарел.„Вдовици“ е феминистки филм и се крепи на плещите на четирите главни героини, водени от Виола Дейвис. 53-годишната афроамериканска актриса както обикновено е на върха на умението си в пресъздаването на многопластов персонаж. Едновременно уязвима, дръзка, женствена, сурова и мотивирана, тя е лидерът-обединител на отчаяната група (Елизабет Дебики, Мишел Родригес и Синтия Ериво), яростно сплотена от безизходицата и смазващата социална среда. Зрителят става съпричастен на ежедневието на обикновените съпруги, майки и бизнес дами, като темите се въртят около финансовите им проблеми, работата, грижите за децата и взаимоотношения с околните. Жанров коктейл с отлично подбрани пропорции, филмът е дълбоко емоционален, без да изпада в мелодраматична сантименталност. Дори най-скептичните зрители ще се съгласят, че встъпителните десетина минути на филма са блестящо упражнение по стил и владеене на филмовия език от страна на Маккуин и великолепен урок по кръстосан монтаж, обединяващ ужас, насилие и любов. Безусловното режисьорско майсторство се проявява и в изграждането и контрола на богата галерия от персонажи, чиито съдби се преплитат в интрига изтъкана с финес и тънък усет за киноразказ.С излизането си на големия екран, „Вдовици“ обявява началото на сезона на заглавията за академичните награди. Динамичен и развлекателен, филмът подлага на ревизия на жанровите канони, като добавя ненатрапващ се социален коментар и вдъхновяващ групов женски портрет. ... още »
В производството на филмите, създадени по комикси са замесени много хора, които работят неуморно. Точно както се очаква от тях, те се опитват да мислят за всяко малко нещо, когато създават с огромен размах и с изключително чувство към детайла световете на супергероите. Въпреки това, самите те са просто хора, а не същества със необятни сили като тези, чиито светове създават. И съвсем нормално е малки недостатъци и грешки да се промъкват дори и през най-стриктния режим на работа. Вие може да сте ги пропуснали, но пък най-внимателните и взискателни зрители винаги ще ги забележат. Ето за начало няколко такива…Спайдър-Мен и времевите несъответствия Историята на Спайдър-Мен има доста логически недостатъци, свързани с хронологията на неговите появявания. Това е свързано главно с факта, че създателите на филми не могат да решат кога точно се е състоял целия сюжет на филма и историята на героя.• В „Капитан Америка: Войната на героите“ историята се случва през 2016 година. • В същия филм Държавният секретар на САЩ казва, че първата атака срещу Ню Йорк се е случила преди 4 години. Така че събитията от "Отмъстителите" трябва да са се случили през 2012 година.• Няколко месеца след „Войната на героите“ се развива сюжетът на Спайдър-Мен: Завръщане у дома“. Филмът обаче започва с ретроспективна сцена. А именно - разчистване на отломки, останали след първата борба на Отмъстителите срещу нашествениците.• След тази сцена се съобщава, че 8 години са минали преди да се върнем към сюжета на „Завръщане у дома“. Пак напомняме, че в същото време той се случва уж два месеца след събитията в Капитан Америка...• Това обаче поражда по-голям проблем: ако Спайдър-Мен се случва 8 години след Отмъстителите, това означава, че основната фабула на филма би трябвало да се случи през 2020 г. - 2 години след „Отмъстителите: Война без край“. Но пък от друга страна, Спайдър-Мен все още не е приет в отбора на Отмъстителите…Е, може би тази тотална каша е единствено обяснима, с неразказния факт, че може би човекът-паяк може да пътува във времето, защото само така може да се обясни как той след 8 години се връща към събитията преди 4 години. Така или иначе, цялата хронология на появяванията му в последните няколко Марвел филма просто няма никакъв смисъл. Тор и географските несъответствия Има знаменита географска грешка в един от филмите за Тор, когато той избира да поеме в грешната посока. Всичко започва с грешно идентифициране на страните на света. Когато богът на гръмотевиците решава да намери своя чук, той установява, че тази негова скъпоценна вещ е някъде на запад. Тор гледа към слънцето, за да определи посоката, в която трябва да се придвижи.Тъй като това се случва сутринта, слънцето, разбира се, е на изток. И всички обекти хвърлят сенки на запад. Сянката на Тор обаче в този важен момент от филма пада отляво от него, така че той тръгва на север, което със сигурност е грешната посока, ако иска да намери чука си…Човекът от стомана и времевите зони Създателите на "Човекът от стомана", филмът за Супермен, също не знаят много за географията. В тази история извънземните от планетата Криптон предават послание на хората. То се появява едновременно на всички телевизионни екрани на планетата. Но въпреки разликата във времевите зони по целия свят, нощта сякаш е настъпила навсякъде на планетата според кадрите от различни места, които виждаме във филма. С две думи - невъзможно е това да се случи.Пътуващият скиптър на Локи В края на "Отмъстителите" виждаме Черната вдовица да държи скиптъра на Локи. Този мощен и опасен предмет, в крайна сметка, стига до ръцете на Отмъстителите и очевидно те трябва да го пазят в безопасност. Но в началото на „Отмъстителите: Ерата на Ултрон“ разбираме, че скиптърът е паднал в ръцете на Хидра. Но ние не знаем как се е случило това…Отговорът може да бъде намерен в телевизионния сериал „Агентите на ЩИТ“. Там Хидрата краде скиптъра и други ценни артефакти. От друга страна, това телевизионно шоу е много по-малко популярно от филмите за "Отмъстителите", които са едни от най-касовите за всички времена, затова много фенове на бандата от супергерои бяха объркани от пътуващия през кино и телевизия безценен предмет.ДАС ... още »
В прочутия Дисниленд в Орландо, Флорида започна изграждането на скоростно влакче по хита „Пазители на галактиката“. Боб Чапек, изпълнителен директор на увеселителни паркове и атракциони на „Дисни“ представи повече подробности за невижданото до момента съоръжение.Влакчето ще бъде изградено на върха на най-голямата бетонна платформа в Дисниленд. Сградата, в която ще се помещава, ще е толкова голяма, че в нея ще могат да се съберат цели четири космически кораба. Освен това кабинките, в които ще се движат посетителите, ще могат да сменят посоката си на въртене, съобразно с всяка атракция, през която преминават.„Това ще бъде атракцион, какъвто никога не сте виждали. Наричаме го влакче, което разказва история. Всяка отделна кабинка ще бъде програмирана така, че да може да проследите историята, която се случва около вас. Вместо просто да профучавате на скорост, ще бъдете изцяло потопени в историята от филма от момента, в който потеглите“, разкри Чапек.От „Дисни“ се надяват новата атракция да бъде окончателно готова да приеме посетители през 2021 г. Ние пък се надяваме дотогава да е готова и отлаганата толкова дълго трета част на „Пазители на галактиката“. А повече за скоростното влакче вижте в заснетото на презентацията видео.>> „Марвел“ замразяват „Пазители на галактиката 3“>> Дейв Баутиста напуска „Пазители на галактиката 3“?>> Италианска версия на „Пинокио“ ще изпревари тази на „Дисни“>> „Дисни“ подготвят игрална версия на „Лило и Стич“>> „Дисни“ променят стратегията ... още »
Френският продуцент Саид Бен Саид обяви в Туитър новото заглавие на филма на Айра Сакс, в който главната роля изпълнява Изабел Юпер. Първоначално той бе обявен със заглавие „A Family Vacation“, но вече ще се казва „Frankie“. Саид публикува и плаката му, както и премиерната дата във Франция – 25 септември.Семейната драма, чийто сценарий е дело на Сакс и неговия дългогодишен сътрудник Маурицио Захариас („Любовта е странно нещо“), разказва за три поколения, които ще изживеят един необикновен и изпълнен с изненади ден. Това се случва по време на почивка в Синтра – исторически град в Португалия, известен със своите огромни градини и излезли като от приказките вили и палати.rnrnrnNew title and first poster for Ira Sachs' new film. It will be released in France next year on September 25th. pic.twitter.com/k49oiV5nt3rnrnrn— Saïd Ben Saïd (@saidbensaid66) November 17, 2018 Саид бе продуцент и на филма на Пол Верховен „Тя“, с който Юпер отново доказа своята класа. Тя спечели „Златен глобус“ и бе номинирана за „Оскар“ за ролята си на корпоративна кучка, впуснала се в една перверзна игра. Саид продуцира и новия филм на Верховен „Benedetta“.В драмата „Frankie“ участват още Мариса Томей, Грег Киниър, Жереме Рение, Брендън Глийсън и Арион Бакаре. Това ще е първият филм на Сакс извън Америка и първото му сътрудничество с легендата на френското кино Юпер. ... още »
Двамата явно много си допадат и отново ще работят заедно. Тилда Суинтън участва в няколко филма на Уес Андерсън, включително „В царството на пълнолунието“, „Гранд Хотел Будапеща“ и най-новото му творение – анимацията „Островът на кучетата“. Ще я видим и в подготвяния от него нов мюзикъл.Според някои твърдения, във филма ще участват още Брад Пит и Натали Портман. Засега това е неофициална информация, но очакваме скоро да получим повече яснота. Все пак снимките трябва да стартират през февруари във Франция, а премиерата е предвидена за февруари 2020 г.Известно е още, че действието във филма ще се развива след края на Втората световна война и ще е своеобразен римейк на класическата комедия на Жак Тати от 1953 г. „Ваканцията на господин Юло“. И, разбира се, ще е първият опит на Андерсън в жанра на мюзикъла, радващ се на невероятен разцвет за последната година, покрай успеха на „Най-великият шоумен“ и „Mamma Mia: Отново заедно“.Нямаме търпение да научим още имена от актьорския състав. Ако Портман наистина участва, това ще поредното й сътрудничество с Андерсън, след „The Darjeeling Limited“ и късометражната му предистория „Hotel Chevalier“. Пит досега не е снимал филм с прочутия режисьор, но участва в забавна реклама, заснета от него.>> Тилда Суинтън си призна>> Идрис Елба и Тилда Суинтън в новия филм на Джордж Милър ... още »
Нямаше как „Фантастични животни: Престъпленията на Гринделвалд“ да не окупира върха на боксофиса. Все пак дългоочакваното продължение стартира само с 62 милиона, което е с 12 милиона по-малко от оригиналния филм. А и конкуренцията с анимацията „Гринч“ явно му се отрази.В останалата част от света обаче резултатът му е повече от впечатляващ. Общо 191 милиона спечели новият хит с Джуд Лоу като младия Албус Дъмбълдор, с което изпревари резултата на „Фантастични животни и къде да ги намерим“. В 18 страни продължението отбеляза рекорди за цялата магьосническа поредица. Бившият лидер „Гринч“ остана втори с 38,2 милиона долара. Новата анимация вече има над 126 милиона и със сигурност ще увеличи проходите си в предстоящите празници до края на годината. Но от друга страна ще има сериозна конкуренция съвсем скоро, в лицето на друга анимация – „Ралф разбива интернета“.На трето място с 15,7 милиона долара е „Бохемска рапсодия“. До момента филмът с Рами Малек като Фреди Меркюри е спечелил почти 130 милиона в САЩ и още 256 милиона в останалата част от света.Четвърти и пети се наредиха двете останали премиери. Новата комедия с Марк Уолбърг и Роуз Бърни „Instant Family“ спечели 14,7 милиона и изпревари трилъра „Вдовици“, който въпреки одобрението на критиците, се отчете с приходи едва 12,3 милиона долара. ... още »
Големи са очакванията към този филм на Мими Ледър, проследяващ една от най-големите съдебни битки в историята на Америка. Фелисити Джоунс влиза в ролята на Рут Бейдър Гинсбърг, съдия от Върховния съд, на която предстоят велики дела в „On the Basis of Sex”. Вече видяхме трейлър на филма, а сега вторият трейлър повдига завесата още повече.Дали съпругите трябва да са просто допълнение към мъжете си и да са готови да търпят всичко? Е, Гинсбърг не приема факта, че жените трябва да си стоят вкъщи, а само мъжете може да работят. Тя смята, че може да промени нагласите в страната и си поставя за цел да убеди всички, че трябва да има равенство между половете.„Of the Basis of Sex” разказва вдъхновяващата и вълнуваща история на Гинсбърг. Още като млад адвокат тя обединява сили със своя съпруг Марти (Арми Хамър) за революционнотодело пред апелативния съд на САЩ за отмяна на продължилата с векове дискриминация по полов признак.В новия трейлър виждаме Джоунс още по-борбена и готова на всичко в името на своята кауза. Почти сигурно тя ще бъде сред основните претендентки за „Оскар“ догодина. Нейни партньори са още Кати Бейтс, Джъстин Теру и Сам Уотърстън, а премиерата очакваме на 25 декември.>> Фелисити Джоунс в първа снимка от „The Aeronauts“>> Фелисити Джоунс се омъжи>> Фелисити Джоунс с дебют в анимацията ... още »