В коварните и блатисти гори, които обхващат така наречената „зелена граница“ между Беларус и Полша, бежанците от Близкия Изток и Африка, опитващи се да достигнат до Европейския съюз, попадат в капана на геополитическата криза, цинично предизвикана от беларуския диктатор Александър Лукашенко. В опит да провокират Европа, бежанците са примамени към границата от пропаганда, обещаваща лесно преминаване към Европейския съюз. В тази невидима война, животът на Юлия, начинаеща активистка, отказала се от удобния живот, се преплита с този на Ян, млад граничар, и на едно сирийско семейство.
30 години след "Европа, Европа", новият филм на трикратно номинираната за Оскар Агнешка Холанд "Зелена граница" отваря очите ни, говори на сърцето ни и ни предизвикава да се замислим за моралните избори, пред които обикновените хора са изправени всеки ден.
В София на 15 и 17 август ще има прожекции на „Прогноза” и „Лора от сутрин до вечер”В Нови Пазар пътуващото лятно кино на БНТ пристигна с "Кецове" на пешеходната алея пред лятно кино "Република", в което са прожектирани филми до средата на 90-те години, а днес е частна собственост. Градът продължава да се развива, да поддържа жива искрата на духовността и творчеството. През 1955 г. е взето решение да се построи лятно кино и до средата на 90-те години в него се прожектират най-добрите български и чуждестранни филми. Но идва прехода и киното е дадено на читалището, което не може да го стопанисва. Така мястото години наред се руши. До момента, в който чуват за инициативата „Пътуващо лятно кино” на БНТ. Общината взима решение да разчисти мястото и прожекцията да бъде именно на това място. „Мястото е гора от паразитни дървесни видове, но прожекцията тази вечер ще бъде своеобразен тест за жителите на Нови Пазар, дали те желаят да бъде възстановено лятното кино. Ако те кажат да, за следващия летен сезон, градът ще има приятна и естетична лятна сцена”. И новината дойде с прожекцията на филма - след огромния интерес към инициативата на БНТ, кметът Румен Панайотов взе решение да възстанови лятното кино в Нови Пазар. Лятното кино турне на Българска национална телевизия продължава своя път из България. Поредната спирка на екипа беше Разград. Площадът в центъра на града се изпълни за минути, хиляди дойдоха да гледат филма „Кецове" и да усетят от атмосферата на това да гледаш филм направо под звездите. В близкото минало в Разград е имало 5 киносалона и едно лятно кино. Днес всички те са в историята. В сградата на старото кино „Развитие" е проведена първата кинопрожекция в началото на миналия век. По-късно прожекциите се местят в сградата на читалището и продължават до към края на 50-те, началото на 60-те години. Голямото градско кино „Димитър Благоев" вече е всичко друго, но не и кино - било е Бинго, а скоро ще бъде нов бар. Емблематично си остава лятното кино „Ретиус" в градския парк. Някога е било препълнено с хора. Днес вече не функционира. „Имаме все още съществуваща сграда на лятното кино, но собственикът развива търговска дейност”, каза инж. Любомир Цонев, заместник-кмет на Разград. Инициативата на БНТ събира все повече фенове на българското кино. Във Велико Търново прожекцията на филма „Кецове" беше на емблематично за града място - пред старото лятно кино. Нещо повече - в момента там се изгражда ново. Пътешествието на киното под открито небе отведе екипа на БНТ при величествения Царевец, на мястото, което продължава да пази духа, традициите и романтиката на Възраждането - Самоводската чаршия. В Търново българщината се усеща във всяко кътче, на всеки ъгъл. Ето защо повече от логично изглежда решението - в града да се възстанови една красива българка традиция, тази на лятното кино. Първата лятна сцена във Велико Търново е построена през далечната 1957 г. Няколко години по-късно, през 1961 г., тя се превръща в лятно кино. В последните 20 години обаче това място пустее. Едва преди месец започва възстановяването му. „В момента вървят усилени строителни работи, надявам се до месец септември те да приключат. Целта ни е не само да има лятно кино, а да се възстанови част от духовността, да се възстановят традициите и ценностите, особено за младите хора”, каза Снежана Данева, зам.-кмет „Икономическо развитие" в община Велико Търново. Новият летен театър е по проект на архитект Матей Савов. Предвиден е за 1500 зрители, като допълнително ще има и места ложи, които ще увеличат бройката. Рекорден брой, 2500 зрители, гледаха „Прогноза” в летния театър в Горна Оряховица. Реставрираното лятно кино на Елена посреща днес филма „Кецове”. На 14 август в лятната сцена на хълма Вароша в Ловеч ще гледат филма „Лора от сутрин до вечер”. Пътуващото лятно кино на БНТ продължава своята обиколка с две прожекции в София. На 15 август лятната вечер обещава да е приятна и прохладна с прожекцията на „Прогноза” на лятната естрада в Борисовата градина. В петъчната вечер, която по традиция е запазена за забавления, БНТ и Столична община предлагат на софиянци да се посмеят с филма „Лора от сутрин до вечер”. Прожекцията ще се състои в лятното кино в парка на НДК, известно като „Арт спейс”. Началото е в 21.00 ч. и входът е свободен. ... още »
Американската актриса Дженифър Анистън прие предложението за брак, направено й от нейния приятел - актьорът и сценарист Джъстин Теру, съобщават източници, позовавайки се на списание „Пийпъл"."Джъстин Теру имаше рожден ден в петък. Той получи прекрасен подарък, когато неговата приятелка Дженифър Анистън прие предложението му да се омъжи за него", съобщи агент на актьора, цитиран от АФП.Двамата се запознаха на снимачната площадка на филма Wanderlust (Страст към пътешествия) и имат връзка от около година. Датата на сватбата не се съобщава. ... още »
През 2005-та година, веднага след премиерата на готическата анимация “Булката труп”, продуцент-режисьора Тим Бъртън заяви, че планира да направи римейк на собствения си късометражен филм от 1984-та година, “Франкенкуче”. Сега, седем години по-късно, работата по осъвременената пълнометражна версия на “Франкенкуче” вече е към края си, а напълно завършения филм ще тръгне по българските киноекрани в първите дни на 2013-та година. Анимационната продукция ще отбележи втория път, след хита “Алиса в страната на чудесата”, в който филм на Тим Бъртън ще се разпространява в триизмерен формат. Действието на “Франкенкуче”, който както се подразбира е отчасти вдъхновен от култовия роман на Мери Шели “Франкенщайн”, се развива в обикновено американско предградие, а историята разказва за младия изследовател Виктор, който решава да използва знанията си и наличните инструменти за да върне отново към живот наскоро починалото си домашно куче Спарки. По думите на Тим Бъртън, предстоящата триизмерна анимация ще предложи на зрителите доста приятни изненади и неща които не са били показвани досега в анимационни продукции.Бъртън: “Бих искал да говоря за всяка отделна сцена от филма, но това е проклятието да дискутираш творбите си преди премиерата. Трябва да си държиш устата затворена когато стане дума за по-конкретни детайли и сцени. На повърхността изглежда, че “Франкенкуче” е проект който бих могъл да направя с лекота понеже визуалия стил напомня на предишните ми филми, но истината е, че това беше един от най-трудните филми по които някога съм работил. Целта ни беше да предоставим на зрителите много изненади и любопитни моменти, които те не биха очаквали да видят в анимационен филм. Затова, още от самото начало аз исках всеки един персонаж който се появи на екран да бъде запомнен. Всеки един. Независимо колко дълго е екранното му време. “Франкенкуче” се отличава по това и че е един много личен за мен филм. Не само повечето герои са базирани на учители и ученици от детството ми, но и самата история произтича от деня когато моето куче почина и аз бях принуден да приема факта, че то никога няма да бъде с мен отново. Всеки който е преживял загуба на куче знае колко тежко е чувството. В моя случай, а и знам че при много други хора е така, не ставаше дума просто за домашен любимец, а за приятел който е бил винаги до мен в продължение на години. И когато изгубиш този приятел, особено на детска възраст, се чувстваш все едно си изгубил роднина. Спомням си как исках някак си да го върна отново към живот и то да бъде винаги с мен. От това преживяване се роди идеята за “Франкенкуче”.Когато правиш анимационен филм тези дни трябва наистина да си напънеш мозъка за да се отличиш от останалите заглавия от този жанр. За “Франкенкуче” основата беше късометражния ми филм от 84-та година, но това не значи, че работата бе по-лека. Всеки кадър в този филм си беше истинско предизвикателство и всички от екипа наистина се потрудиха здраво за да се получи нещо наистина невиждано досега. Но смятам, че всичко си е заслужавало и се надявам, че хората ще бъдат впечатлени когато гледат “Франкенкуче” в триизмерен формат.”За озвучаването на главните персонажи, Бъртън е привлякъл актьорите Мартин Шорт, Катрин О’Хара и Уинона Райдър. Любопитно е да се отбележи, че освен озвучаването на героинята Елса ван Хелсинг, Райдър се е съгласила да участва и в композирането на саундтрака на “Франкенкуче”, в партньорство с изпълнители като Керън О, Робърт Смит и членовете на бандата “Neon Trees”. Сценарият на чернобялата 3D stop-motion анимация е написан от Джон Аугуст (“Чарли и шоколадовата фабрика”), а отпуснатия от студиото Уолт Дисни бюджет се равнява на около 45 милиона долара. “Франкенкуче” тръгва по българските киноекрани в 3D и IMAX формат от 4-ти януари, 2013-та година. ... още »
В края на тази седмица ще се състои световната премиера на ансамбловия приключенски екшън “Непобедимите 2” в който главната отрицателна роля е поверена на Жан-Клод Ван Дам. За Ван Дам, който през изминалото десетилетие участваше само във филми за директно видеоразпространение, продукцията с бюджет от 100 милиона долара отбелязва завръщане към холивудските проекти подкрепени от големи студия и които се сдобиват с широко киноразпространение. Отзивите след тестовите прожекции относно изпълнението на белгиеца във втория “Непобедимите” са в повечето случаи положителни и много наблюдатели отбелязват, че именно благодарение на този филм актьора може отново да се завърне в А-групата на екшън-звездите. Като стъпка към това завръщане може да бъде отбелязан и факта, че четвъртия филм от известната поредица с Ван Дам “Универсален войник”, “Универсален войник: Ден на разплата”, няма да бъде пуснат директно на DVD (какъвто бе случая с предишната част), а ще тръгне по световните киноекрани в края на месец ноември, тази година. С наближаването на премиерата на “Непобедимите 2” се увеличи и интереса към бъдещите филмови проекти по които планира да работи Жан-Клод Ван Дам. В интервю за MTV, актьора заяви официално, че няма намерение да се оттегля от екшън-киното и разкри, че вече е написал сценарий за продължението на хита с негово участие от 1991-ва година, “Двоен удар”. Когато тръгна по кината, оригиналната лента, в която Ван Дам изпълни ролите на разделените при раждане братя-близнаци Алекс и Чад Уагнър, донесе на създателите си приходи в световен мащаб от над 80 милиона долара, при бюджет от 15 милиона. И до ден-днешен “Двоен удар” остава един от най-успешните и известни филми на Жан-Клод Ван Дам и затова не е толкова изненадващо, че той планира да направи продължение.По време на интервюто с MTV, Ван Дам сподели, че е готов да заснеме “Двоен удар 2” и в момента единственото което се очаква е проекта да получи бюджет и зелена светлина за снимки.Ван Дам: “Написах сценария за втория “Двоен удар” заедно с приятеля ми Шелдън Летич, с когото направихме първата част и оригиналния “Кървав спорт”. Много се вълнувам и се надявам, че някой достатъчно умен човек, продуцент или агент, ще ни помогне да превърнем филма в реалност. “Двоен удар” би могъл да бъде превърнат в страхотен франчайз и това е нещо по което работим в момента. Това което мога да кажа е, че историята на “Двоен удар 2” ще се развива в Лос Анджелес. Чад е вече филмов продуцент с красива къща, а Алекс е на ваканция и открива че е преследван от Триадите. Защо? Защото преди това Чад е бил в Хонг Конг и е взел пари назаем представяйки се за Алекс. Ще имa много различни герои и много екшън.”Оригиналният “Двоен удар” беше разпространяван по кината от Колумбия Пикчърс и очакванията са, че в най-добрия случай и продължението ще бъде финансирано и разпространявано от същото студио. Според наблюдатели, продуцентите изчакват премиерата на “Непобедимите 2” и ако филма се превърне в очаквания хит то тогава най-вероятно те ще се съгласят да финансират “Двоен удар 2” с надеждата, че подновената популярност на Ван Дам ще привлече достатъчно голяма публика.Повече детайли за продължението на “Двоен удар” ще бъдат разкрити до края на годината. ... още »
Дни преди българската премиера на проекта „За 42 секунди” прекъснахме лятната ваканция на продуцента Микеле Чивета и съпругата му Азия Ардженто, за да споделят как точно се е родила идеята за този експеримент и как са привлечени толкова различни режисьори да участват със свои късометражни филми. „За 42 секунди” е част от програмата на „Късо съединение”.Как се забъркахте с проекта „За 42 секунди”?М.Ч. Идеята за проекта се зароди след като „Bacardi” ме поканиха да се заема с кампанията на техния продукт “42 Below Vodka”. Премиерата на проекта беше в Музея за модерно изкуство в Пекин, след което имаше прожекции на фестивала в Кан, а след това и на други международни форуми. Имахме голям проблем с цензурата в Китай. Във филмите има всякакви провокации – от транссексуални и порнографски елементи до аутопсия, церемониални черни магии и раждане на дете, всичко това нямаше как да убегне на местните власти.Но благодарение на “Bacardi”, които бяха подготвени със ситуацията и знаеха точно какъв проект финансират, оригиналният вариант на късометражните филми беше запазен. Всичко беше показано така, както режисьорите го бяха видели. Три от филмите попаднаха в официалната селекция за късометражни филми на фестивала в Кан.Как бяха подбрани режисьорите, които да заснемат късометражните филми, включени в проекта?М.Ч. Кураторският процес беше като последица от разрастващ се геном започнал от една артистична личност и разпрострял се в подобни на мрежа еднаквомислещи конспиратори. Обадих се на приятели и режисьори, които познавам, от Лари Кларк до Джеймс Франко и Гаспар Ное. После Кенет Енгър се заинтригува, благодарение на когото Дейвид Линч се включи в проекта. Това наистина се превърна в диалог между режисьори с идеята, че всички те обединяваха представите си на основата на сънища. Какво би могло да бъде по-колективно във въображението на човека?Достатъчни ли са 42 секунди, за да се разкаже една история?М.Ч. Гледал съм 90-минутни филми, които продължават сякаш с дни и 7-часови, които минават като миг. Големите истории не се ограничават във времето. Всичко зависи от това в чии ръце е попаднал проектът. Винаги съм харесвал заглавието на биографията на Тарковски „Запечатаното време”. Не смятам, че той се е ръководел от времето, при създаването на филмите си. Но е забавно да се употреби по някакъв метафизичен начин.Откъде се появи идеята за вашия късометражен филм в проекта?М.Ч. Няколко месеца, след като синът ни беше заченат, двамата с Азия се шегувахме, че създаваме хомункулус, нещо като дете на любовта в етерна среда. Филмът е една съвременна интерпретация, препратка към магическия ритуал на древната финикийска богиня на плодородието и майчинството Астарта, която е наречена „майка на душите в Рая”. Луната е обгърната от нейните звездни деца, на които тя е дала астрални тела. Това е същността на съня – несъзнателно влияние, което е откъснато от нашата реалност, но се мержелее сред етера, свързано с нашите тела.А откъде почерпи вдъхновение за своя филм Азия Ардженто? А.А. Фактът, че е сън предразполага филмът да бъде много личен и абстрактен, но аз не исках да прекалявам с това, защото нямаше да се получи добре. Използвах го като възможност да проникна в света на транссексуалните, които живеят в нашия квартал и които аз отдавна тайно наблюдавам. Чувствах се като във филм на Фелини, но с транссексуални. Исках да покажа тези невероятни създания, които са изключително женствени и щастливи, обичат да си играят с дрехите и с шампанското, което в случая е и една фалическа метафора.Какви са реакциите на зрителите след като видят филмите? М.Ч. Филмите са географска пресечна точка на културите, най-вече на Изтока и Запада, откъдето е произходът на режисьорите. Смятам, че двукултурният път към сънищата са пътешествия към двата противоположни полюса към нещо като Рай и Ад. Източните режисьори, които са по-жизнерадостни и позитивни и западните – помрачени от заплахата, на ръба на ужаса. Винаги съм обичам да слушам как публиката сравнява филмите, които са им харесали най-много след края на прожекция, тъй като са кратки колкото отделен кадър. Това е първосигналното им впечатление от филма, а това не винаги е самият филм. Той се загнездва в съзнанието им и това е най-дълготрайното му съществуване. Вероятно в това е чарът на този проект.Снимал сте клипове за изпълнители като Lou Reed, Ladytron и Yoko Ono. Има ли някой специален изпълнител, чиито видеоклип бихте искали да режисирате?М.Ч. Винаги се заричам да не снимам повече видеоклипове. Но чух, че Тупак е бил холограмно регенериран, така че имайки предвид тази възможност, бих снимал видеоклип на Сид Барет някой ден.Разкажете малко за бъдещия си филм „Regular Boy”, в който участват съпругата ви Азия Ардженто и Таданобу Асано, които се изявяват и като режисьори в „За 42 секунди”.М.Ч. Срещнах Азия и Таданобу, докато подготвях филма „Coin Locker Babies”, една фантастична история по Руи Мураками. От години си говорим, че трябва да намерим проект, по който да работим тримата заедно. “Regular Boy” е като „Полет над кукувиче гнездо” за гръндж културата, един вид документ за нашите пропилени детски години.Как се чувствате, когато на режисьорския стол е съпругът ви? А.А. Чувствам се малко изнервена, защото не искам да го разочаровам, но в същото време се чувствам и сигурна, защото той ме познава най-добре от всички.Късо съединение 2012 се организира с подкрепата на Американското посолство, Посолството на Кралство Норвегия и Институт Сервантес – София.Медийни партньори: iNews, Cinefish, Една седмица в София, Sofia Live, Operation Kino, Stand.bg, TimeArt, Cineview, Другото кино ... още »
Международният филмов фестивал "Любовта е лудост" беше иницииран от екипа на Фестивалния и конгресен център – Варна, в самата зора на демократичните промени в страната ни, в трудните времена, когато на преден план бяха крещящите социални проблеми на обществото ни, а културата като че ли беше забравена някъде на много заден план.Това бяха годините, в които един след друг от календара на страната ни бяха отпаднали Международният фестивал за червенокръстки и здравни филми (категория А, в която са световните кинофестивали като Кан, Венеция, Москва) и Световният фестивал на анимационния филм (тогава най-престижният в света в своята област); и дори Фестивалът на българския игрален филм „Златната роза” не се проведе няколко години поред.В тази ситуация, когато да се организира кинофестивал наистина изглеждаше лудост, екипът на Фестивалния и конгресен център инициира и започна провеждането на Международния филмов фестивал „Любовта е лудост”, за да не позволи да заглъхне кинофестивалната традиция на Варна и на България. И тъй като в обществото ни властваха разделение и омраза, реши да го посвети на любовта, а за мото избра името на първия запазен български игрален филм – комедията на Васил Гендов „Любовта е лудост”.Днес „Любовта е лудост” е любимият фестивал на варненци, авторитетен филмов форум, събиращ ежегодно елита на българското кино, и една от културните емблеми на България в европейски и международен план.На неговото двадесето издание от 31 август до 6 септември тази година на екраните във Фестивалния и конгресен център ще бъдат представени над 60 игрални филмови заглавия от 24 страни на 4 континента, като 12 от тях ще са в конкурсната програма.Председател на 5-членното международно жури е проф. Станислав Семерджиев, изпълнителен директор на Световната асоциация на филмовите и телевизионни висши училища, председател на Българската асоциация на филмовите, телевизионните и радиосценаристи.Очакваме на червената пътека за официалното откриване най-известните български кинотворци, сред които Гинка Станчева, Анжел Вагенщайн, Никола Анастасов, Христо Мутафчиев, Мария Статулова, Мартина Вачкова, Искра Радева, Борис Луканов, Анри Кулев, Иван Павлов, Луиза Григорова, Любен Чаталов, Асен Блатечки, Деян Донков, Радина Кърджилова, Александра Сърчаджиева, Джоко Росич, Георги Стоянов, Добринка Станкова, Андрей Слабаков, Ернестина Шинова, Биляна Петринска, Георги Мишев, Захари Бахаров, Параскева Джукелова, Лилия Маравиля, Ани Пападопулу, Станимир Трифонов и др.Българският филм в конкурсната програма е „Под дъгата” на режисьора Илия Костов с участието на Роберт Янакиев, Николай Сотиров, Лилия Маравиля, Васил Банов и др.На официалното откриването на фестивала ще бъде първата прожекция пред зрители на току-що завършения български игрален филм на режисьора Петър Попзлатев „Аз съм ти” с участието на Жанет Спасова, Ирмена Чичикова, Миляна Ленак, Деян Донков, Захари Бахаров, Владимир Карамазов, Ованес Торосян, Владимир Пенев, Пенко Господинов, Михаил Билалов.Специални панорами ще бъдат посветени на 90-годишнината на сценариста Анжел Вагенщайн, 80-годишнината на актрисата Гинка Станчева, 80-годишнината на режисьора Андрей Тарковски, за която от Москва ще пристигне известната актриса и режисьорка Наталия Бондарчук, изпълняваща главната роля в „Соларис”, 75-годишнината на режисьора Андрей Кончаловски, на непознатото кино на Изтока – с две отделни програми: Иран и Турция, с гостуването на престижна турска делегация.Съвместно със сп. „Кино” ще бъде организирана кръгла маса на тема „Киното и краят на света” с участието на водещи български киноведи и творци, която ще бъде публикувана в един от следващите броеве на списанието, и др.ХХ международен филмов фестивал „Любовта е лудост” се осъществява със съдействието на Министерството на културата, Община Варна, Изпълнителна агенция „Национален филмов център”, ВМС, дипломатически мисии и културни представителства, Алфа банк България, МДЦ „Суис Дентапрайм” ЕООД, „Старгейт маритайм” ЕООД, „Солвей Соди” АД, „Пампорово” АД, „Триана стар интернешънал” ООД, казино „Черно море”, „БМ – рибни ресторанти”, Никола Манев, Галерията на Ева, пица „Радо”, ресторант „Бодега”, гранд хотел „Варна”, гранд хотел „Лондон”, хотел „Модус”, хотел „Капитол”, хотел „Панорама”, хотел „Плаза”, хотел „Реверанс”, хотел „Голдън тюлип” и др.Автор на плаката и визията на фестивала е художникът Димитър Трайчев.Автор на статуетката „Златната Афродита” е скулпторът Пламен Братанов, а на медалите – младата художничка Мина Панайотова. ... още »
„Извънземното” позвънява в „Семейният Тип” (Family Guy). Вероятно, магическото малко извънземно нямаше да бъде толкова очарователно, ако се беше застояло в продължение на 28 години с Елиът, разменяйки си мръсни шеги, докато непрекъснато гледат телевизия и пушат трева. Но за сметка на това пък, щеше да е смешно.Все пак, изненадата на „Приятелю, Тед” е, че той се стреми към едно искрено Спилбъргско чудо и дори спечелва няколко сълзи. Въпреки че ще кажете, че сте плакали единствено от смях на развратните шеги.Нелепо смешен, грубоват и находчив, първият филм на създателя на Family Guy – Сет МакФарлън, започва подобно на „Извънземното” (и „Големият”). След като малко момче от Бостън пожелава плюшеното му мече да бъде истинско, то започва да ходи и да говори.Хубава идея, но МакФарлън я издига още повече, след като представя мечето като знаменитост, която първо се появява в шоуто на Джони Карсън, а по-късно се превръща в поредната забравена личност, измъчвана от кратката слава. Годините си минават, а мечето (озвучено от Сет Макфарлън) е доволно да се размотава и да остроумничи с приятеля си Джон (Марк Уолбърг, но приятелката на Джон – Лори (Мила Кунис) настоява плюшената играчка да се махне или тя ще го направи. Тед трябва да се изнесе в собствен апартамент, да облече костюм за интервю и да започне работа в магазин. Където забива една касиерка.Очаквах „Приятелю, Тед” да бъде повърхностен филм, но идеите му не спират да се изсипват една след друга. Филмът е гладко оформена романтична комедия, като добавка, че е и пародия на същото, а за кратко дори е учудващо сполучлив като трилър. Закачките между мъжа и мечето са почти толкова остри колкото сценария на „Суперяки”.„Приятелю, Тед” би се получил добре, дори ако мечето беше истински човек. Благодарение на великолепната компютърна анимация и МакФарлън, който разгръща познатата технология с толкова новаторски дух, Тед е толкова правдоподобен герой, че сцената, в която той пребива Джон не е особено смешна. Вместо това, тя е по-скоро натъжаваща, защото никой не обича да гледа как толкова добри приятели се нараняват взаимно.Тед и Джон са като много двойки приятелчета, които от женската гледна точка, изкарват наяве децата в себе си. Също така, Лори ревнува, защото не се вписва в техните занимания. Тя се дразни, когато те трябва да й обясняват дадена шега и превира от яд, когато открива, че Джон е сложил мелодията на Дарт Вейдър за нейните обаждания. Хуморът при мъжете е това, което е стилът при жените – нещо, което и двата пола искат в повече за другия. А понякога, споделеното преклонение на двама мъже към някой лош филм може да бъде силно, колкото всеки романс. Филмът се изчерпва от изобретателността си едва в последните 10 минути, но до тогава е почти перфектен. Особено жива е сцената, в която Джон се опитва да спечели Лори обратно, докато тя е на среща с богатия, но долнопробен шеф (Джоел МакХейл) и прави нещо, което не е само голям, смешен и сладък жест, но също така дава широки възможности за мръсни шеги от страна на Тед. Не знам какво трябва да направи МакФарлън, за да надскочи този филм.Кайл Смит – New York Postпревод – Стефан Димов ... още »
Аштън Къчър, който замени Чарли Шийн в сериала „Двама мъже и половина", получава за един епизод 700 хиляди долара.Това прави актьорът най-скъпо платената телевизионна звезда, съобщи РБК.Къчър, заедно с бившата си съпруга, е вложил парите в компания, разработваща нови технологии.Редактор: Георги Иванов ... още »