Подаръци и отстъпки ви очакват с програмата за следващата филмова седмица (19.04 - 25.04) в Cineland Bulgaria Mall. 🎉🎬
⚡️ Най-новите филми на голям екран от този петък: 🎁 Ексклузивна предпремиера на „Каскадьорът’’ на 24 април (сряда) от 20:00 часа. Всеки закупил билет за филма, получава комплимент от нас - Red Bull (кен) и ваучер за екстремно преживяване от makaroon.bg 🎁💥 👉 Предпремиера: „Каскадьорът“ - Приключенски, Екшън. 👉 Премиера: „Опасни шматки“ - Комедия. 👉 Премиера: „Заешка академия“ - Анимация. 👉 Премиера: „Абигейл“ - Ужаси.
🎫 Билети на www.cineland.bg, мобилното приложение или касите на киното. Цени на билети: Понеделник-неделя 2D - (16/13*лв.), 3D (17/*14лв.) Предпремиера 2D/3D - 17 лв./18 лв. ПРОМО ДНИ (понеделник и сряда *не важи за официални празници*) - 2D - 10 лв/ 3D - 10 лв. * Намалението важи за ученици, студенти, пенсионери и хора с увреждания. 👉 Изтеглете мобилното ни приложение от линковете по-долу: iOS: https://bit.ly/cinelandapple Android: https://bit.ly/cinelandgoogle
В понеделник, 16 септември, от 21:00 ч. зрителите на Viasat History ще могат да гледат премиерата на документалната поредица от САЩ „Времето, което промени света“ (Weather That Changed The World).Свидетелствата на историческите битки или изчезнали цивилизации показват как подценяването или неправилното предсказване на времето често е довеждало до катастрофални последици.Всеки епизод от сериала разглежда загадката зад значително историческо събитие. Катастрофата на "Хинденбург" остава една от най-шокиращите авиационни катастрофи в историята. Но какво предизвиква само за минути дирижабълър да избухне в пламъци?Щеше ли да загуби Хитлер, ако времето беше различно? Как "Титаник" се натъква на айсберг? До каква степен лошото време е причината за поражението на Наполеон при Ватерло? Научете отговорите на тези въпроси в тези забележителни серии по Viasat History. ... още »
Филмовите заглавия със семейна насоченост продължават да доминират в българския бокс офис. След като беше на лидерската позиция в продължение на цели три седмици “Смърфовете 2” бе изместен от най-новата триизмерна анимация на Уолт Дисни “Самолети”. Премиерната продукция с бюджет от над 50 милиона долара натрупа за изминалия уикенд (6-8 септември) общо 89 253 лева, което е сравнително приличен старт за лента, която не е директно продължение на успешна първа част. Рекламната кампания “Самолети” наблягаше на факта, че действието се развива в познатата вселена от хитовата анимация на Пиксар “Колите” и това без съмнение помогна на филма в борбата му за зрители.Анимираните продукции на Уолт Дисни винаги се радват на добра предварителна реклама в България, и въпреки че “Самолети” разочарова с представянето си в американския бокс офис стартовите му приходи на българска почва са по-добри дори от тези на дългоочаквания фантастичен екшън “Ридик” и продължението на успешната комедия “Дърти хлапета”. По всичко изглежда, че популярността на 3D-анимациите в България продължава да се увеличава и със сигурност може да се каже, че “Самолети” ще завърши представянето си с ако не големи, то напълно прилични за оригинална анимация приходи. В най-добрия случай до една седмица лентата на режисьора Клей Хол ще надмине границата от 200 хиляди лева. До момента в световен мащаб “Самолети” е натрупал 121 милиона долара.Втората позиция е за научнофантастичния екшън “Ридик”, който за изминалия уикенд е спечелил общо 81 771 лева. Премиерната лента с Вин Дизел, която е директно продължение на “Хрониките на Ридик” от 2004-та година, не стартира българското си представяне по особено впечатляващ начин, но това едва ли е изненада за бокс офис наблюдателите. Въпреки че е част от изградена поредица “Ридик” тръгна по кината в целия свят без претенции за огромни приходи и представянето му в никакъв случай не може да се сравнява с това на последната част от другия известен франчайз с Вин Дизел “Бързи и яростни”.Поне що се отнася до България “Ридик” най-вероятно ще повтори представянето на режисирания от Нийл Бломкамп “Елизиум”, който не успя да регистрира огромни финансови постъпления (като тези на летните хитове “Бързи и яростни 6” и “Железният човек 3”), но вкара в кината най-запалените почитатели на научната фантастика и в крайна сметка успя да нареди сред приличните хитове на лятото. Важно е да се отбележи, че “Ридик” не се прожектира в триизмерен формат и това без съмнение оказва влияние на приходите му както в България, така и в останалата част от света. Все пак популярността на Вин Дизел на родна почва е голяма и именно неговото име ще продължава да бъде основната притегателна сила през следващите няколко седмици. От премиерата си досега “Ридик” е натрупал по света 27,828,525 долара при бюджет за снимки от 40 милиона.Лидерът от изминалите три седмици “Смърфовете 2” заема трето място в класацията. Триизмерната лента се прожектира в България от близо един месец и за този период от време е натрупала общо 588 817 лева. Преди две години първия “Смърфовете” бе свален от екран с приходи от над един милион лева и единствения начин по който продължението може да достигне тази сума е ако бъде задържано в киносалоните поне още четири седмици. Но въпреки че се движи с по-бавни темпове от предшественика си “Смърфовете 2” вкара приличен брой зрители в кината (над 71 хиляди души до момента) и ще бъде причислен към успешните заглавия на лятно–есенния сезон.Премиерният “Дърти хлапета 2” е на четвърта позиция. За първия си уикенд по родните киноекрани комедията с Адам Сандлър и Крис Рок е спечелила 31 059 лева, а като към това се прибави и натрупаното от предпремиерните прожекции сумата се увеличава на 69 751 лева. Стартовите приходи на “Дърти хлапета 2” са по-добри от тези на първата част, която дебютира през 2010-та година с 56 042 лева. В крайна сметка оригинала завърши представянето си с приходи от около 150 хиляди лева – сума, която продължението ще достигне в следващата една седмица. Адам Сандлър има своята публика в България и въпреки не особено впечатляващия си старт “Дърти хлапета 2” ще има шанса да се превърне в поредния приличен бокс офис хит на актьора. Лентата със сигурност ще подобри постижението на първата част и по всяка вероятност ще приключи представянето си с приходи от около 300 хиляди лева. До момента приходите на “Дърти хлапета 2” от прожекциите в световен мащаб се равняват на 213 милиона долара при бюджет за снимки от 80 милиона.Петото място е за “Пърси Джаксън и Боговете на Олимп: Морето на чудовищата”, който за по-малко от две седмици в България е спечелил 192 799 лева. Въпреки че става дума за високобюджетно триизмерно продължение “Морето на чудовищата” няма шанс да се нареди сред най-големите хитове на годината. Първата част за приключенията на Пърси Джаксън бе свалена от екран през 2010-та година с приходи от около 350 хиляди лева и ако няма по-сериозен спад в посещаемостта продължението ще достигне тази сума до две седмици. По отношение на световния бокс офис поредицата “Пърси Джаксън” (базирана на известна серия романи) не изпъква на общия фон и представянето на досегашните две части е в пъти по-слабо от това на първите два филма от конкурентния фантастичен франчайз “Хари Потър”. “Морето на чудовищата” не бе предшестван от мащабна рекламна кампания и това също оказа негативно влияние на представянето му в бокс офиса. В България филма ще се представи по-добре от първата част, но като цяло представянето му няма да бъде запомнено с нещо изненадващо.Комедията “Сем. Милър” застава на шеста позиция в класацията като за близо един месец по родните киноекрани е натрупала 299 696 лева. Имайки предвид новата конкуренция и изминалото време от премиерата не е изненадващо, че лентата с Джейсън Съдейкис и Дженифър Анистън регистрира спад в посещаемостта от 40 процента. Все пак, за оригинална комедия без масивна предварителна реклама “Сем. Милър” се представя достойно в България и дори регистрира по-добри резултати от предишната обща продукция на Съдейкис и Анистън “Шефове гадняри“. “Сем. Милър” няма да достигне границата от половин милион лева, но при всички положения ще бъде счетен за един от сравнително приличните комедийни успехи на лятото. В световен мащаб филма на Роусън Маршъл Търбър вече е натрупал над 130 милиона долара.Седмото място е за трилъра “Параноя”, който за изминалите десет дни от премиерата си е спечелил общо 67 339 лева. Филмът с Харисън Форд и Гари Олдман се нареди сред големите финансови провали в Съединените щати и въпреки че интереса на българските зрители е малко по-голям представянето му в България не е особено успешно. “Параноя” ще привлече вниманието най-големите почитатели на жанра и най-вероятно ще се добере до границата от 200 хиляди лева, но като цяло няма да бъде запомнен с големите си постижения в бокс офиса. До момента в световен мащаб филма на Робърт Лукетич е спечелил едва 10 милиона долара при бюджет за снимки и реклама от над 45 милиона долара.“Елизиум” заема осма позиция със спечелени за пет седмици в България 345 113 лева. Конкуренцията и намаления брой на прожекциите оказват своето влияние и лентата с Мат Деймън и Джоди Фостър регистрира спад в посещаемостта от 51процента. Още преди премиерата беше ясно, че “Елизиум” няма да се превърне в суперхит от ранга на летни филми като “Железният човек 3” най-вече защото става дума за оригинална научнофантастична продукция, която не се прожектира в по-скъпия триизмерен формат. Съдейки по темповете с които трупа приходи “Елизиум” по всяка вероятност ще приключи представянето си със сума от около 420 хиляди лева (което ще бъде задоволително постижение за подобно заглавие).Предпоследната девета позиция е за “Реликвите на смъртните: Град от кости”, който се върти по кината от три седмици насам. За този период от време филма е спечелил 108 346 лева, което е сравнително слабо постижение, имайки предвид популярността на едноименния роман-първоизточник. Спечеленото до момента е ясен показател за това, че “Реликвите на смъртните” ще се нареди до многото други вдъхновени от младежки романи продукции (като скорошните “Прелестни създания” и “Скитница“), които въпреки опитите от страна на холивудските студия не успяха да повторят големите успехи на “Здрач” и “Игрите на глада”. Досегашните световни приходи на “Реликвите на смъртните” се равняват на 38 милиона долара при бюджет за снимки и реклама от над 70 милиона долара.Документалният “One Direction: Това сме ние” заема десето място със спечелени за две седмици 63 508 лева. Както се очакваше преди една седмица интереса на зрителите към лентата за англо-ирландската музикална група бързо намаля и бе регистриран спад в посещаемостта от цели 90 процента. Най-верните почитатели на групата без съмнение вече са посетили киносалона и до седмица и половина филма ще надмине границата от сто хиляди лева. Ясно е, че не става дума за голям хит, но все пак е похвално, че въпреки конкуренцията “Това сме ние” успя да привлече в киносалоните над 7300 зрители (което е прилично постижение за музикално-документална продукция с ограничена аудитория). Общо по света “Това сме ние” е натрупал 50 милиона долара при бюджет от 10 милиона. ... още »
През 2011-та година, точно десет години след премиерата на “Джурасик парк 3”, беше оповестена новината, че от студиото Юнивърсъл Пикчърс са дали официално съгласието си да финансират и разпространяват по света дълго подготвяната четвърта част от хитовата динозавърска поредица. За режисьор на мащабния филм бе избран създателя на независимия хит “Безопасността не е гарантирана” Колин Тревъроу, а по думите на изпълнителния продуцент Стивън Спилбърг продукцията ще даде “ново начало” на стартиралия през 1993-та година франчайз.Първоначалното намерение на Юнивърсъл Пикчърс бе старта на снимките да бъде даден през лятото на 2013-та година, а завършения филм да се завърти по кината в целия свят през 2014-та.Но малко след като бе привлечен новия режисьор стана ясно, че снимките са били отложени за неопределен период от време заради нуждата от повече работа върху сценария и “намирането на най-добрите места за снимки”. В продължение на три месеца липсваше нова информация за “Джурасик парк 4”, но преди няколко седмици беше съобщено, че ако всичко протече по план снимачния процес ще стартира през пролетния сезон на 2014-та година.Малко по-рано днес от Юнивърсъл Пикчърс потвърдиха информацията и също така оповестиха, че световната премиера на лентата ще се състои на 12-ти юни, 2015-та година. Освен това от студиото разпространиха в интернет и първото официално лого на продукцията, което разкрива и нейното официално заглавие – “Jurassic World” (“Джурасик свят”).Режисьорът Колин Тревъроу ще използва триизмерни камери по време на снимките, а в следващите няколко месеца ще стане ясно и кои актьори ще се превъплътят в главните роли. В момента Тревъроу и сценариста на “Безопасността не е гарантирана” Дерек Конъли правят последни промени в сценария на “Jurassic World”, който бе първоначално написан от дуото Рик Джафа и Аманда Силвър (“Възходът на планетата на маймуните”).По-голямата част от снимките на филма ще протекат на остров Нублар, намиращ се на запад от бреговете на Коста Рика, а от Юнивърсъл Пикчърс ще отпуснат бюджет от около 150 милиона долара. Освен вече споменатия Стивън Спилбърг продуценти на високобюджетната лента ще бъдат ветераните Патрик Краули (“Орлово око”) и Франк Маршъл (“Индиана Джоунс и последният кръстоносен поход”).За момента триизмерния “Jurassic World” е единствения игрален филм, чиято световна премиера е насрочена за 12-ти юни, 2015-та година. ... още »
В края на шестия си сезон, оригинална продукция на HBO „Истинска кръв“ беше възнаграден с договор за седми сезон, но той ще е и последният за вампирската поредица.Противоречивия финал на шести сезон е събрал пред малкия екран в САЩ 4.1 милиона зрители, което е по-малко от пилотния епизод (4.5 милиона) и финала на пети сезон (5 милиона).„Истинска кръв” е наистина определящ сериал за HBO,” заяви програмният директор Майкъл Ломбардо. „Алън Бол използва книгите на Шарлейн Харис, събра брилянтен актьорски състав, с великолепната Ана Пакуин в главната роля на Суки Стакхаус и създаде сериал, който отведе многобройните си почитатели на невероятно пътуване. В шести сезон Алън предаде щафетата на Брайън Бъкнър, който продуцира един успешен сезон. Заедно с легионите от фенове и на мен ще ми е трудно да се сбогувам с жителите на Бон Темпс, но нямам търпение да видя последната глава на тази невероятна поредица.”Създателят на сериала Бол споделя: „От момента, в който прочетох книгите на Шарлейн, разбрах, че имат потенциал за нещо много специално. След това удивителните ни сценаристи, актьори и екип пресъздадоха света й по начин, който надминаваше и най-смелите ми очаквания. Благодарен съм безкрайно на HBO за сътрудничеството и на зрителите, които прекарваха неделните вечери в Бон Темпс с нас.”Продуцентът Бъкнър, който ще приключи вампирската сага, добавя: „Изключително горд съм, че бях част от семейството на „Истинска кръв”. Няма по-талантлив и трудолюбив актьорски състав и екип и сърдечно благодаря на всички за посвещението и упоритостта им. Благодаря и на HBO за подкрепата и разбира се на Алън Бол, чийто гений ни позволи да се отправим на това невероятно пътешествие. И накрая огромни благодарности на най-страстните телевизионни зрители. Ще дадем всичко от себе си, за да приключим историята на Суки с чувство, въображение и, разбира се, забава.” ... още »
Първият трейлър на РОБОКОП, римейк по едноименния класически филм на режисьора Пол Верховен, предлага на феновете изобилие от екшън, модернистична визия и силен актьорски състав. На прага на технологичната революция РОБОКОП демонстрира защо човешкият елемент ще е винаги налице.Отново в Детройт, но през 2028 г. Алекс Мърфи (Джоуел Кинаман) е любящ съпруг, баща и безупречно ченге, което дава най-доброто от себе си, за да ограничи престъпността и корупцията в града. След като е критично ранен по време на изпълнение на служебния си дълг, мултинационалният конгломерат и център на роботизираните технологии OmniCorp, решава да използва забележителните си възможности и познания, за да спаси живота му и да го превърне в изключителен полицай - получовек-полуробот.OmniCorp произвеждат дронове - безпилотни апарати, които не само печелят американските войни по света, но и носят милиони долари на компанията. Намирайки идеална възможност в спасяването на Алекс Мърфи, управата на корпорацията решава, че е настъпило времето тези технологии да навлязат и в живота на обикновените американци. Докато в OmniCorp вече си представят по един Робокоп във всеки град и пресмятат милиардите приходи на техните акционери, пропускат да включат в сметките си, че в машината все още живее човек, чиято мисия е да брани справедливостта. Освен шведа Джоуел Кинаман (ТВ сериала „Убийството“ и „Секретна квартира“), който ще видим в изцяло нова визия и лъскавия черен костюм на легендарното робоченге Алекс Мърфи, в РОБОКОП участват Майкъл Кийтън („Батман“ и „Батман се завъща“) като корпоративния директор на OmniCorp с престъпни намерения Реймънд Селарс, Гари Олдман („Черният рицар“, „Черният рицар: Възраждане“) като умопомрачения учен д-р Денет Нортън, Самюел Джаксън („Отмъстителите“) в ролята на медийния магнат Пат Новак и Аби Корниш („Високо напрежение“, „Sucker Punch: Измислен свят“) като търпеливата съпруга на Алекс Мърфи - Клара. Сред другите актьори, които се присъединяват към продукцията, са Джаки Ърл Хейли („Тъмни сенки”), Майкъл К. Уилямс (ТВ сериала „Закон и ред”), Джей Барушел („Чиракът на магьосника”), Дженифър Ейл („Речта на краля”), Мари Жан-Баптист („Шпионски игри”) и др.Режисьор на РОБОКОП е бразилецът Хосе Падиля, който през 2008 г. печели „Златна мечка” на филмовия фестивал в Берлин за трилъра „Елитен отряд”, провокирал глобална дискусия за насилието на полицията в Бразилия. Сценарият на продукцията на MGM и Columbia Pictures е базиран на едноименния филм на Едуард Нюмър и Майкъл Майнер от 1987 г. и е дело на Джош Зитумер и Ник Шенк. Продуценти са Марк Ейбрахам и Ерик Нюман.Официалната световна и българска премиера на РОБОКОП е на 7 февруари 2014 г. в кината и IMAX.Трейлъри и клипове от филма можете да видите ТУК ... още »
Експертите по оцеляване Беър Грилс, Ед Стафорд и Гари Хъмфри, майсторите на илюзията Динамо и Бен Ърл, както и звезди като Патрик Демпси и Карл Пен, са само част от имената, които зрителите ще видят в новите вълнуващи премиeри на Discovery Channel тази есен.Повече от 10 изцяло нови предавания, както и нови сезони на вече любими на българите поредици, ще бъдат излъчвани тази есен. Това доказва, че Discovery Channel е място, на което се среща най-богата и разнообразна комбинация от жанрове – от оцеляване, магия и наука, до техника и интересни субкултури. „Тази година Discovery Networks ще инвестира близо 1,5 милиарда долара на глобално ниво за развитие на своите програми. Discovery Channel се очертава като канала с най-силните продукции, включвайки две изцяло нови предавания с Беър Грилс, най-новия сезон на „Динамо: Невероятни магии”, както и специалната поредица „Пътят на Ламанша” с участието на актьора Патрик Демпси”, споделя Aлександра Тиганас, програмен директор на Discovery Networks CEEMEA.Част от програмата тази есен включва предавания като „Беър Грилс: бягство от ада“, „Големи умове”, „Голи и уплашени”, „Ед Стафорд: гол и уплашен”, „Пътят на Ламанша”, „С кола на края на света 2”, „Измъкни се жив с Беър Грилс, както и нови сезони на любимите на зрителите предавания като „Динамо: Невероятни магии”.Всички премиери ще се излъчват всеки ден в прайм тайма на канала. ... още »
В неделя, 15 септемрви, от 17:00 ч. зрителите на Viasat Explorer ще разберат как да станат милионери с премиерата на документалната поредица “Как да стана изобретател милионер?” (Make Me a Millionaire Inventor).Поредицата представя двама машинни инженери: Джем Стенсфийлд и д-р Шайни Самара, които се ровят из архивите на Великобритания в търсене на най-добрите изобретения, които никога не са били осъществени.Когато открият безценен проект, те предприемат проучване и изненадващо посещение на изобретателите с надеждата да превърнат техните проекти и мечти в реалност, променяйки живота им завинаги. След това специално разработена подкрепа от екип от експерти помага на нашите изобретатели да структурират своя бизнес план, да произведат и тестват прототип на изобретението и ги учи как да привлекат инвеститори. ... още »
Една от най-увлекателните и модерни турски семейни саги, превърнала се в истински рекордьор в Европа и САЩ, дебютира в ефира на Диема Фемили – „Край или начало” стартира този петък, 13 септември, точно в 20.00 ч. по медията.И този есенен сезон Диема Фемили, която заслужено се утвърди като запазена територия за хитовите турски поредици и романтични заглавия, ще продължи да бъде категоричният домакин на най-интересните и вълнуващи истории от южната ни съседка. А премиерният „Край или начало” ще бъде само началото...За първи път в Турция “Край или начало” бе излъчен изминалата година, като за отрицателно време той се превърна в абсолютен хит. За по-малко от шест месеца поредицата бе продадена в повече от 30 държави, като особен интерес предизвика в Северна Европа. Сериалът е първият турски сериал, купен от Швеция, като още с първия епизод чупи всички рекорди по гледаемост. Шведските медии дори го определиха като най-добрия чуждестранен сериал за 2012 година, бил по рейтинг дори американските телевизионни поредици. През 2014 година международният поход на „Край или начало” ще продължи и извън Стария континент – адаптация на модерната сага предстои да се излъчи и в САЩ.Сагата събира на екран цяло съзвездие от популярни и любими на зрителите турски актьори. Мистерията около главния актьор – Селим, се завърта още в първия епизод. В неговата роля зрителите ще видят Игит Йозшенер, познат от „Мелодия на сърцето” и „Езел” и известен още като турския Джуд Лоу. Част от актьорския състав са и имена като Нехир Ердоган, Еркан Джан, Беррак Тюзюнатач, Енгин Алтан Дюзатан и други. Известността на актьорите в даден момент дори се превръща в пречка за снимачния процес, тъй като често спорели чия роля все пак е по-главна.Турските медии оприличават сценария на поредицата на судоко. Зрителят е въвлечен в подреждането на мозайката от събития, като понякога дори един пропуснат епизод може да го обърка. Историята започва в близкото бъдеще. Айлин (Нехир Ердоган) е изтезавана и държана като заложница в Иран. Отвеждат я на терасата на порутена къща, където се среща с мистериозен англичанин, който се обръща към нея с думите „Кажи довиждане, Айлин. Нека новият ти живот започне”. Така започва една дълга история от разбити илюзии, недоверие и страх. Зрителите обаче бързо ще разберат, че миналото е било благосклонно към Айлин – успяла жена с любящ съпруг и красив син, чийто живот една сутрин главоломно се преобръща. „Край или начало” е завладяващ трилър за разбити сърца и приятелства, за обратите на съдбата и изпитанията на човешките характери.Режисьор на поредицата е Улуч Байрактар/"Езел"/, сценарист – Беркун Оя, а музикалното оформление е на композитора Толга Ъшъклъ, автор на музиката в много турски сериали, сред които "Листопад", "Забраненият плод", "Мелодия на сърцето", "Езел", "Двама завинаги".„Край или начало” – от 13-и септември, всеки делничен ден от 20.00 ч. по Диема Фемили. ... още »