|
ФИЛМ
|
Актьорът , чиято кариера търпи шеметен възход напоследък, ще участва в римейка на класическия хит от 1973 год. В първата версия, ролята беше изиграна от Дъстин Хофман. Снимките ще започнат през септември, а режисьор ще е Майкъл Ноер. Аарон Гузиловски ще е сценарист. Сюжетът е базиран на мемоарите на беглеца Анри Шариер. Той е бил известен в парижкия подземен свят, но е обвинен несправедливо в убийство през 30-те години на ХХ век. Той успява да избяга от най-лошия френски затвор в Южна Америка. Той е подпомогнат от Луи Дега, чиято роля Малек ще изиграе. ... още »
|
|
|
ФИЛМ
|
Комикс маниаци и фенове на филмите, създадени по тях искат да се закрие Rotten tomatoes. Сайтът е водеща медия за кинокритика. Те започнали да събират подписка срещу електронната медия. Сайтът даде много отрицателни мнения, относно "Отряд самоубийци" и "Батман срещу Супермен: Войната на героите", рецензиите им бяха меко казано иронични, което наостри феновете на филми по комикси. Крайната мярка се наложи, тъй като Rotten tomatoes по принцип са доста скептично и негативно настроени към блокбастърите от този тип. За тяхно съжаление, обаче, ще се наложи да закрият почти всички водещи медии, относно филмова критика, тъй като филмите за супер герои не са любим сюжет на критиците. ... още »
|
|
|
ФИЛМ
|
Актрисата Ел Фанинг, която винаги е била в конкуренция със сестра си Дакота, заяви пред медиите, че секс сцените, разврата и съблазънта в новия й филм - "Неонов демон" много са й се понравили. "В началото героинята ми беше толкова наивна и по детски мила, че ми се искаше да й дам бонбон и да я предупредя да не говори с непознати. Затова реших да наградя образа й, като създам една по-различна визия за нея." Тя твърди още, че след края на снимките се е почувствала много зле, защото е успяла да вникне в образа до такава степен, че той да стане нейното второ аз. Тя споделя още, че заради "Неоновия демон" е изпуснала най-важното събитие в живота си - абсолвентския си бал. Наложило се да отиде на премиерата в Кан, вместо да бъде с приятелите си на партито. ... още »
|
|
|
ГОРЕЩА ТЕМА
|
В последните години българското кино започна своеобразно възраждане, но въпреки всичко аудиторията и зрителите са малко и определен контигнент от хора, които често са свързани по някакъв начин с киното. Разбира се, в едни идеални условия, всичко би се развило перфектно, след маркетинговите проучвания и скрийнингите, но ситуацията съвсем не е такава. Съществува мнение, че родните зрители, по-често и активно ходят на чуждестранни филми, просто защото нашите не стават. Мнението е разбираемо, но и не съвсем коректно - всеки един от вас, вероятно си спомня класиките като "Оркестър без име" или "Господин за един ден". Но защо нашето кино не се пригоди към новите условия и някак остана назад във времето? Тук ще се опитаме да ви дадем отговори на някои от въпросите.Проблемите започват с това, че от години доминират едни и същи модели на поведение, логически мъртви зони и условности, от които страдат промо-кампаниите на дори добри филми. И всичко започва с продуцента...Родният продуцент се бои да поеме отговорност. Българският продуцент или човек, който се явява главен в проект (често пъти това е режисьорът, изпълняващ функцията на съпродуцент), е уверен в собствените си виждания за всички аспекти на проекта - от подготовката на сценария, до това на кои точно издания да се дават интервюта, седмица преди премиерата. В повечето случаи това води до плачевни последствия - и не толкова за това, че продуцентът не може да се справи с работата си, колкото до това, че около 2 год. той буквално ври в продукцията и няма способност да я възприеме адекватно. Родният продуцент, счита практически всички около себе си за дилетанти, които не заслужават доверие. И в известна степен са прави, защото...В родната киноиндустрия, действително има много дилетантиОбръщали ли сте внимание, че основната кампания, около един български филм, започва да се случва около седмица преди премиерата? Да, в Холивуд, както знаем, се шуми година преди появата на продукцията, но обемът на техните продукции е несъпоставим. Там, през двете седмици преди премиерата, започва един непрекъснат процес на заливане с информация за филма, докато у нас, две седмици преди релийза, нищо не се случва. Да не говорим за по-рано. И тук излиза на бял свят още една беда...В България не разбират, че значение имат систематичните действия, а не единичните. Родните продуценти се обръщат към разни "криейтив" компании, като очакват някакво магическо копче или вълшебна пръчка да привлекат максимално количество зрители. Натискаш копчето и си обезпечаваш успех, с минимални усилия. Тези компании прибират тлъсти сумички, а реално работа не е свършена. По-лошото е, че продуцентите очакват именно такива идеи и резултати, което затваря кръга. И тук става ясно, че...У нас неправилно се формулират целитеЗа целия този "криейтив" и "привличане на внимание", почти винаги резултатите се губят. 90 % от представителите на индустрията искат да "привличат внимание", а само 10 процента имат идея как да "събудят желание в човек да отиде на кино".В България рядко разбират кой се явява целевата аудитория на филма. Рецепта за гарантиран неуспех, това е, както знаем, да се опитате да се харесате на всички. Това виждаме всеки път, отново и отново, като могат да се чуят реплики от сорта на: "Ама, защо имаме само една звезда на плаката, след като в лентата участват 15?". Ето, тези хора се харесват и от мъжете и от жените, следователно имаме гарантирана всякаква аудитория. И ето, креативните творци, смятат че това е достатъчно да им закара зрителите на тумби. В нашата страна не разбират, че желанието на аудиторията трябва да се пробуди. Хората не знаят защо да отидат на този или онзи филм - това знание, няма от къде да се вземе просто така. Много рядко този етап минава без особени усилия. За това е нужно в заглавието ви да пише "Междузвездни войни" или "Хари Потър", в противен случай зрителите не знаят защо пък точно този филм трябва да им е интересен.Тук възниква въпросът за трейлърите. Пробуждат ли те интерес към продукцията и желание да се отиде на кино, дори и желание просто да си го гледаш у дома? Вашето време в интернет, бихте ли го използвали, за да потърсите и да гледате този трейлър? Разбира се и в нашата страна има гарантирани запазени марки, които ще доведат до интерес у зрителя. Но често трейлърите на родната продукция се излъчват между рекламите на някой стар касов хит, по държавната тв, което води до своите плачевни резултати. Когато след седмица, се оказва, че на филма никой не е отишъл, платените рецензии са изгубена кауза, а оценката, направена с някакви математически алгоритми, се оказва че виновен е не друг, а зрителя. Зрителят, който не разбира от многоплаството кино и изкуство, критикът, който знае само да критикарства и разбира се ние, като сайт с експерти, който си позволява да критикува. Не на последно място за липсата на интерес към родната продукция, има вина и сценария. Повечето от сюжетите, които се предлагат са отдавна изтъркани. Темите варират от комунизма и някакви ситуации от соца, през национални герои, ретроспективни адаптации на реални или измислени истории от края на по-миналия векВъпреки всички несгоди и неволи, родното кино съществува като явление и периодически дава на аудиторията повод не толкова за радост, но и за гордост. А това значи, че хората, които работят и правят нещата така-както трябва все пак ги има. Greyklock ... още »
|
|
|
ФИЛМ
|
От Юнивърсъл пикчърс съобщиха, че "Сами вкъщи" ще има продължение. Това стана ясно, след като анимацията разби бокс офис класациите, печелейки 400 млн. долара, само за седмицата на предпремиерата си по целия свят. Сценарият на втората част ще е продължение на сюжета от първата и ще бъде написан от Брайън Линч ("Аз, проклетникът"). Режисьор отново ще е Крис Рено. През следващите няколко седмици "Сами вкъщи" ще има премиери в редица страни, като вчера беше пуснат в Китай. Забавната комедия за деца и възрастни се оказа изключително добра формула за успех и надмина приходите от предишната анимация, държаща рекорда - "Търсенето на Дори". Официалната дата за премиерата на продължението е 13 юли 2018 год. ... още »
|
|
|
ФИЛМ
|
Всички фенове могат да видят интерактивната карта, на която да направят виртуална разходка в света на Кубо от филма "Кубо и двете струни". Анимацията е режисьорския дебют на Травис Найт, носител на награда Ани за анимация. Оригиналният сценарий е написан от Марк Хаймс и Крис Бътлър и в него се разказва за Кубо, едно момче, което се впуска в главозамайващо приключение в митичната древна Япония. Героите от филма са озвучавани от актьори като Матю МакКонъхи, Чарлийз Терон, Руни Мара, Ралф Файнс и Арт Паркинсън в ролята на Кубо, който играе също така Рикон Старк в "Игра на тронове". Кубо е едно добро, състрадателно и емоционално момче, което живее със своята любаща майка в едно село. Всичко е идилично, докато древен дух не се появява, за да го плени, заради стара вендета. Изведнъж, докато бяга от чудовища и богове, Кубо намира вълшебна броня и въоръжение, носено от неговия баща, най-великият самурай на света. Той придобива повече кураж и се впуска в смразяваща кръвта одисея, за да се сблъска със семейната история и да се бие за Земята и звездите. ... още »
|
|
|
ФИЛМ
|
Джесика Частейн се присъединява към Джейк Джиленхол във филмовата адаптация на играта на Том Кланси - "Дивизията". Джиленхол е и продуцент на лентата. Играта разби всички рекорди, с невероятни продажби само в първия ден, след като беше пусната на пазара. Действието й се развива около последиците след пандемия от едра шарка в Ню Йорк. Целта на играчите е да се опитат да реконструират, изследват града, както и да се преборят с престъпността. Припомняме, че последния филм на Частейн е политическия трилър на Джон Мадън "Мис Слоун", както и в адаптацията на книгата на Даян Акерман - "Жената на работника в зоопарка". Тя също така участва във филма на Аарън Соркин "Играта на Моли", по мемоарите на Моли Блуум. ... още »
|
|
|
ФИЛМ
|
Мел Гибсън и Шон Пен може да се срещнат на снимачната площадка, за първи път, по повод адаптацията на книгата "Професорът и Лудият". Книгата, написана от Саймън Уинчестър, разказва истинската история на създаването на Английския речник на Оксфорд. Гибсън е дългогодишен фен на Уинчестър, той закупи правата за заснемането още през 1998, веднага след като книгата беше публикувана в Англия. Очаква се Шон Пен да влезе в ролята на д-р У. С. Майнър, един от първите сътрудници на речника. Майнър има интересна история - той е бивш хирург от американската армия, който бива затворен в лудница, през периода когато успява да даде на героя на Гибсън, повече от 10 хил. думи за речника. Сценарият за филма е написан от Фахрад Сафиния, който също ще е и режисьор. Сафиния е работил с Мел Гибсън и преди - той е съсценарист на "Апокалипто". Филмът все още няма официална премиерна дата. ... още »
|
|