|
ФИЛМ
|
Люк Бесон режисира Итън Хоук, Клайв Оуен и Джон Гудман. Не е ли това само по себе си причина за нетърпеливо очакване и гаранция за шеметен успех?! Това е екранизация по любимия комикс на Бесон и той дори обяви кастинг за дизайнер на костюми. Според сюжета Валериан (Дехаан) и Лорелин (Делевин) изследват планетата Сирт – столица на система от 1000 свята. Мисията им е да открият дали сиртанците представляват заплаха за Земята.От 21 юли 2017 в кината! ... още »
|
|
|
ТВ
|
Интервю с продуцентите Кристофър Кантуел и Кристофър С. Роджърс(създатели, съизпълнителни продуценти и сценаристи)Този сезон се отправяме към Силиконовата долина! Кое е нещото, което очаквате с най-голям интерес? Кристофър С. Роджърс: Едно от нещата, които много ни вълнуват, е дали „Мютини“ с малкия си стартиращ бизнес ще успее да направи големия скок – да се присъедини към отбора на големите играчи в Калифорния и да заеме място сред гигантите в компютърния бранш. Събитията около нашите тексаски герои в този нов свят, населен с хищници, ще бъдат изпълнени с много конфликти и драми.Каква е ролята на културата на Сан Франциско от 80-те години в историята от сериала? Кристофър С. Роджърс: Един нов елемент на нашия филм тази година е идеята за рисковия капитал – парите, които стоят зад идеите, и секретът, който превръща дребния начинаещ в технологична суперзведа. Ще видите много компании, чиито имена са ви добре познати, като „CompuServe“ и „America Online“, които ще присъстват на сцената този сезон, а чрез тях – и Силиконовата долина. Калифорния винаги е била място на преоткриване и на втори шанс. Съдбата на Джо Макмилън, „Мютини“ и брака на Кларк ще ни покаже дали те ще постигнат тези калифорнийски идеали. Какви изследвания направихте, за да се подготвите конкретно за този сезон? Кристофър Кантуел: Тази година изследвахме сериозно епохата на зората на Интернет, прегледахме много материали, посветени на Силиконовата долина и нейното възникване. Освен това се запознахме със състоянието и технологиите на компаниите през 1986 година – годината, в която стартира сезон 2. Кои са били новите големи идеи на хоризонта? Ще видим как нашите герои се увличат по тях и им се посвещават, когато преминават на нов етап от развитието на компанията. Кое в областта на технологиите ви вдъхнови най-много? И оказа ли то някакво влияние върху филма? Кристофър С. Роджърс: В много случаи нашите герои са сумарни образи на различни хора. Образите на Дона и Камерън са повлияни от хора като Дона Бейли, Робърта Уилиамс, както и от по-неизвестни жени – герои в областта на технологиите по това време. Няма да сгрешите, ако си помислите, че Джо Макмилън напомня донякъде на Стив Джобс от онова време, но ние се стараем да не копираме буквално никой източник или историческа личност.В сезон 2 центърът на вниманието се премества от проектирането на персонален компютър към зората на Интернет. Как се чувствахте, когато се върнахте назад във времето, имайки предвид съвременния напредък на технологиите? Кристофър Кантуел: Мисля, че доста сюрреалистично, защото не толкова отдавна светът беше съвършено различен. Нашият разказ се развива точно преди 30 години, когато този свят все още предстои да се превърне в реалност и да се осъществят големите идеи, революционизирали из основи начина на живот на хората. Мисля, че при целия ентусиазъм на нашите герои да променят света, да сътворят нещо ново и да станат пионери в своята област, те нямат представа за мащабите на коренните промени, които тяхната дейност ще внесе във всяка област на живота. Дори когато се движим по снимачната площадка, виждаме как е било организирано работното място на хората в онези дни – настолни визитници, кабелни телефони, бележки, писани на ръка, и една напълно аналогова чувствителност – дори във времето, когато се чертае новия облик на цифровия пейзаж. Това е едно много забавно пътуване назад във времето. Кой технологичен продукт от 80-те бихте искали да се завърне отново? Кристофър С. Роджърс: Бих искал да се завърне домашният телефон и ограничената достъпност; невероятно е, как новата мобилност на безжичния телефон от една страна ви дава възможност да го занесете в спалнята си, но от друга – губите обхват, когато излезете на алеята пред дома си. Мисля, че в известен смисъл това е било добре за нашата култура. Когато телефони от рода на Zack Morris и Gordon Gekko са били предмет на украса и притежанието им те е карало за де чувстващ значим, като изследовател в джунглата, оборудван с модерна сателитно уоки-токи. Кристофър Кантуел: Аз обичах 8-битовите RPG видеоигри. Те даваха възможност да включиш въображението си в графичното представяне на екрана, където образите не притежаваха отличната HD резолюция. В това имаше някакъв чар.Филмът не е посветен само на компютрите. Какво можем да очакваме да се случи в житейския път на Джо след развода му със Сара и откриването на неговата софтуерна компания за антивирусни продукти, струваща милиони долари? Кристофър Кантуел: Мисля, че ще видим как Джо постига успех и власт, каквито не е имал досега. Ще видим какви неприятности ще му донесе това - Джо изпитва чувство на облекчение от постигнатия връх в една нова империя, но и постоянно напрежение в търсенето на истински голяма идея. Ще видим образа на един човек, който вече не изпитва потребност да впечатлява хората около себе си, тъй като в момента няма такива. Ще почувстваме част от самотата на Джо – един човек, изкачил се на върха, на който, въпреки огромния му успех, все още му липсва едно основно нещо в живота, поради претърпените професионални и емоционални щети в сезон 2. Какво ще кажете за Камерън, която се е посветила напълно на „Мютини“? Кристофър С. Роджърс: Камерън се качи на самолета за Силиконовата долина, напълно уверена, че Том ще заеме мястото до нея. Когато това не се случи, тя остана с голяма празнота в сърцето си и се хвърли с удвоени усилия в работата си. Камерън е човек, който е свикнал винаги да бъде в центъра на нещата. Тя не се чувства самотна в тълпата, анонимността и възможността да се изгуби в нея й харесва. Успехът на „Мютини“ означава всичко за Камерън. Сезон 3 е посветен в голямата си част на развитието на партньорските й отношения с Дона и извеждането на „Мютини“ на по-високо ниво. Пътят на Камерън е като минно поле, защото конкуренцията е по-жестока и за да може компанията да устои на тази конкуренция е необходима нова голяма идея – а това е тайна за нашите герои. Как се отразява на Гордън и Дона преместването им на запад - като двойка и поотделно? Кристофър Кантуел: Мисля, че Гордън търси своята идентичност. Той е човек, който в сезон 2 беше поставен в изключителна изолация и сега е решил да работи в компанията на жена си и за жена си. Той също е загърбил всичко, за да се премести да живее в Калифорния и сега се опитва да спаси брака си след случилото се в сезон 2. Дона също е положила усилия за запазване на брака си, но тя е положила усилия и за да бъде сигурна, че компанията й ще успее. Тя вече е пожертвала много, за да достигне до мястото, в което се намира, и няма намерение да се предаде в близко време. С кой от образите се идентифицирате най-вече? Кристофър С. Роджърс: Винаги съм се идентифицирал с Камерън и ми е било приятно да пиша за нея. Тази героиня притежава една детинска напоритост, която ми напомня за всичко онова, което смятах за страхотно на 13-годишна възраст и това е едно чудесно оправдание да вкарам пънк рок във филма. Мисля, че Джо е човекът, който всички ние бихме искали да бъдем по отношение на начина, по който се изявява и на това как напредва в живота. Кристофър Кантуел: Аз се идентифицирам най-вече с Гордън, защото върша работата си с истинска любов, и съм проникнат и от най-дребните детайли в тази връзка. Понякога не се чувствам толкова умен, колкото е необходимо, за да маневрирам успешно. Джо илюстрира това толкова ярко в живота на Гордън по начин, който би могъл да бъде доста болезнен за него. Освен това, ми харесва да видя тексаските си корени у Джон Босуърт Каква е според вас темата на сезон 3? Какво очаквате с най-голямо нетърпение да покажете на феновете? Кристофър Кантуел: Когато планирахме сезон 3, ние си поставихме следния въпрос: “Чувстваш ли се в безопасност?” и “Колко стабилно е положението ти?” Въпросът, който поставяме през целия сезон 3 е въпросът за технологиите, взаимоотношенията и другите хора и за това какво значи да си уязвим. Мисля, че нашите герои често си задават този въпрос. Този сезон темата за сигурността е на преден план. Кристофър С. Роджърс: Аз се вълнувам много от това да видя как хората ще посрещнат Джо Макмилън. Мисля, че той изчезва от екрана, а същото важи и за тази версия на „Мютини“. Мисля че в сезон 3 ще видим истинска проява на зрелост, което е следствие от двегодишна предистория. Надявам се феновете да изпитат същото вълнение! ... още »
|
|
|
ФИЛМ
|
Кастингът за спинофа с централен герой Хан Соло се придвижва към избирането на главна актриса. Теса Томпсън, Наоми Скот и Зоуи Кравиц са се явили в Лондон тази седмица, за да демонстрират уменията си и евентуално да се преборят за място до Олдън Еренрайк. Снимките на филма трябва да стартират в началото на 2017 г., затова режисьорите Фил Лорд и Крис Милър работят сериозно по подбора. Това е вторият кръг от кастинг на женски роли. Що се отнася до Калрисан, носят се слухове, че Доналд Глоувър ще го изиграе. ... още »
|
|
|
ФИЛМ
|
Режисьорът Джеймс Манголд и звездата Хю Джакман споделиха нова информация около третия и последен филм, посветен на Върколак. Първо: заглавието му ще е „Логан“ (“Logan”). Джакман, който играе героя от 17 години насам, вероятно се готви да се сбогува с него без излишен патос. Вчера той публикува снимка на плаката на филма, която обаче беше последвана от нова снимка от режисьора, този път с истинския плакат. Режисьорът сподели и снимка от втората страница на сценария, от който става ясно какво можем да очакваме от „Лоуган“. Той допълва, че можем да очакваме спиращи дъха каскади, както и много герои, които ще пострадат… до смърт. Очевидно филмът ще е доста реалистичен за проект със супергерои. Що се отнася до „нашия герой – той е по-стар и очевидно силата му не е това, което беше. Притеснявайте се какво може да му се случи!“ ... още »
|
|
|
АРТИСТ
|
Ейза Гонсалес ще партнира на Роса Саласар, Джаки Ърл Хейли, Ед Скрейн и Кристоф Валц в новия проект на Джеймс Камерън – „Алита: Бойният ангел“ (“Alita: Battle Angel”). Всъщност, Камерън ще е само продуцент и съсценарист (заедно с Лета Калогридис) на проекта, на чийто режисьорски стол ще седне Робърт Родригес. Сценарият е по манга поредицата на Юкито Киширо. Действието се развива през 26 век в дистопично общество, където страдащият от амнезия робот Саласар се превръща в ловец на престъпници. Премиерната дата на „Алита“ в САЩ ще е на 20 юли 2018, а бюджетът му е между 175 и 200 млн. долара. ... още »
|
|
|
ФИЛМ
|
Хейли Стайнфелд попада в ада на тийнейджърските връзки в гимназията в новия трейлър на историята за съзряването „Почти на седемнайсет“. Докато тя преследва щастието и, се натъква на неочаквана пречка – учителят й (Уди Харелсън) прочита смс, който не е за него. Но вместо да й се скара за страстните копнежи по съученик, той я скастря за граматичните й грешки. Блейк Дженър е в ролята на по-големия брат на героинята на Стайнфелд, който тръгва с най-добрата й приятелка, което я съсипва. „Почти на седемнайсет“ дебютира на фестивала в Торонто миналия месец и бе посрещнат с добри отзиви. Сценарист и режисьор на филма е Кели Фремън Крейг. ... още »
|
|